עגלת קניות

פתרון בעיות קישוריות Wi-Fi

לפני שתקרא מאמר זה, וודא שרשת ה- WI-FI שלך עמדה בכל הדרישות המינימליות המפורטות כאן.

אם קיבלת הודעה שהחיבור לא צלח, בצע את הצעדים המפורטים להלן:

  1. נתק את מכשיר האנובה שלך מאפליקציית ANOVA (אייקון שמאלי עליון ב – iOS, כפתור “MORE” בחלק התחתון הימני עבור אנדרואיד > ולחץ על Unpair or disconnect.
  2. הוצא את מכשיר האנובה מהחשמל וחבר אותו חזרה.
  3. לחץ והחזק את כפתור ה PLAY במכשיר האנובה שלך עד שהוא מצפצף פעם אחת (לוקח בערך 4 שניות) – זה ינקה את ההגדרות WIFI הקיימות במכשיר ויאפשר חיבור מהיר יותר. תהליך האיפוס של ה – Wi-Fi יכול לקחת עד דקה.
  4. מחק את האפליקציה של אנובה מהמסמארטפון שלך. 
  5. התקן את האפליקציה מחדש ובצע שוב את שלבי ההתחברות מההתחלה.
  6. וודא שוב שרשת ה Wi-Fi שלך עומדת בכל דרישות המינימום לצורך התחברות.

עדיין לא מתחבר?

אם כל זה לא עזר ואתם עדיין לא מצליחים להתחבר, היכנסו לאפליקציה של אנובה, לחצו על PROFILE (צד ימין למטה) ואז על הגלגל שיניים (צד ימין למעלה) ותגיעו למסך ההגדרות.

במסך הזה תבחרו באפשרות של WI-FI DIAGNOSTIC SCAN ותמתינו עד שהיא תסתיים. 

מלאו את הפרטים בטופס הבא ואנחנו נעביר את הפנייה לאנובה ויחזרו אליכם מהתמיכה הטכנית בכדי לעזור לכם לבצע את החיבור.

משלוחים מהירים

לנקודת איסוף או עם שליח עד הבית

שירות לפני הכל
אחריות יצרן מקורית
100% מאובטח

רכישה מאובטחת בכרטיס אשראי

צריכים עזרה?
אנחנו פה!

שירות לפני הכל!

שתפו בפייסבוק

קבוצת הפייסבוק

עגלת קניות

צריכים
עזרה?

שירות
לפני הכל!

שתפו
בפייסבוק

עגלת
קניות