תקנון אתר ותנאי שימוש

  1. חנות Sousvide Israel (סו וויד ישראל),  בבעלות טייגרמדיה בע”מ / TIGERMEDIA LTD (ח.פ 516171287) היא בעליו החוקיים של האתר www.sousvide.co.il, מוצרים נלווים לבישול בוואקום ועוד (להלן: “המוצרים“). הכל באמצעות אתר האינטרנט הנ”ל  ו/או באמצעות אימיילים הנשלחים למועדון הלקוחות ו/או באתרים שותפים אחרים ו/או בכל פלטפורמה בה יחליט בעל האתר לקדם את מוצריו (להלן:”החברה”, לצורכי הנוחות תיקרא החברה ככל שהינה ע.מ או ע.פ ו/או “האתר” ו/או “בעל האתר” ו/או “בית העסק”), המכירה נעשית באמצעות רשת האינטרנט ו/או בבית העסק.  
  2. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, הכתוב מתייחס לשני המינים באופן שווה.
  3. בסעיפים בהם כתוב בגוף יחיד תהווה הצהרה והסכמה של המשתמש לתוכן הדברים הכתובים.
  4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה באתר ע”י המבקרים (להלן: “המשתמש” ו/או “לקוח”) לרבות הרכישה ו/או הכניסה ו/או הביקור באתר ו/או השימוש ו/או יצירת קשר במייל ו/או כל מדיה אחרת ובכך הינך נותן את הסכמתך ואישורך כי קראת והבנת את תנאי השימוש שלהלן לרבות הצהרת הפרטיות העולה מתנאי שימוש זה אשר מופיעה בהמשך. במידה ואינך מסכים לתנאי השימוש אנא הימנע משימוש בשירותים של החברה ו/או באתר.
  5. נוסח התקנון המחייב והקובע הוא התקנון המפורסם באתר ברגע הרכישה, החברה ממליצה למשתמשיה לקרוא ולהתעדכן, מעת לעת, בתנאי השימוש.
  6. על המזמין להיות תושב ישראל בעל ת.ז ישראלית ומעל גיל 18 ושאינו פסול דין, בעל כרטיס אשראי ישראלי בתוקף. 

תנאי הרכישה והמוצרים

  1. על הרוכש לקרוא היטב את תנאי השימוש טרם רכישה ו/או שימוש במוצר בפרט את הוראות היצרן. בעל האתר לא יהיה אחראי בגין נזק לרבות נזק שנגרם עקב שימוש שלא בהתאם להוראות השימוש. אין לקחת את התוכן (מאמרים, וידיאו ועוד) באתר כהוראות היצרן אלא כהמלצה בלבד, האחריות על המשתמש בלבד כאשר הינו חורג מהוראות היצרן כפי שהגיעו עם אריזת המוצר.
  2. בעל האתר שומר לעצמו את הזכות להוסיף ו/או להסיר מוצרים ו/או סוגי מוצרים ו/או שירותים. 
  3. פרטי המפרט הטכני, תנאי העסקה לרבות מחירם של המוצרים יופיעו בדף המוצר באתר. בעל האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות את דף המוצר על תכניו לרבות אך לא רק תנאי השירות ו/או המחיר בכל עת (להלן: “דף מוצר”).
  4. בכדי להזמין מוצר יש לבחור מוצר בהתאם להוראות באתר – מוצר, מחיר, הכל בהתאם להקשר של המוצר ולפי אפשרויות הבחירה שהאתר מציע בכל מוצר (להלן: “המוצר המוזמן”)
  5. בטופס ההזמנה יש למלא את הפרטים האישיים שהאתר מבקש כגון שם, כתובת, טלפון, מייל ואמצעי תשלום (להלן: “פרטי המזמין”) ולבסוף לשלוח את הטופס עם פרטי המזמין כאשר הינם מלאים, מדויקים, נכונים ושלמים וזאת לאתר ו/או לחברה (להלן: “ביצוע ההזמנה” ו/או “הזמנה”). יש להקפיד למלא את פרטי המזמין באופן מדויק בכדי להבטיח את ביצוע ההזמנה.
  6. במעמד ביצוע ההזמנה, האתר ו/או החברה תבצע בדיקה בעניין פרטי המזמין מול חברת האשראי, לשם קבלת אישור על ביצוע ההזמנה. עם קבלת האישור החברה תודיע בהודעה מתאימה אודות אישור ההזמנה והכל בכפוף להימצאות המוצר וזמינותו (להלן: “אישור הזמנה”). יודגש כי חיוב המזמין בגין המוצר המוזמן נעשה בעת ביצוע ההזמנה.
  7. המוצרים אשר קיבלו אישור הזמנה, דהיינו בוצעה הזמנה אשר התקבל אישור הזמנה בגינם יכונו “פריטים“.
  8. במידה ואין אישור מחברת האשראי לביצוע ההזמנה ועל כן לא הונפק אישור להזמנה. יש על המשתמש ליצור קשר עם השירות לקוחות במייל ו/או בטלפון כפי שיפורסם באתר ולהסדיר את הנושא. למען הסר ספק לבעל האתר לא תהיה כל אחריות ולא יישא באף נזק ישיר ו/או עקיף להזמנות שלא קיבלו אישור הזמנה.
  9. לתנאים נוספים ראה פרק תנאים נוספים בהמשך.

הפנייה לרכישת מוצרים מאמזון

אתר סו-ויד ישראל (www.sousvide.co.il) משתתף בתכנית Amazon Services LLC Associates, תוכנית פרסום שותפים שנועדה לספק אמצעים לאתרים להרוויח עמלות באמצעות פרסום וקישור מוצרים באמזון. אמזון והלוגו של אמזון הם סימנים מסחריים של Amazon.com, Inc או שלוחותיה.

אספקת המוצר והפריטים

  1. לאחר התשלום בגין הפריט יועבר הפריט למשלוח באמצעות דואר ישראל  ו/או ספקים שהאתר יעבוד מולם (UPS, DHL, ק. אקספרס ואחרים) ויישלח לרוכש הפריט לפי כתובתו המצוינת באתר ו/או באישור ההזמנה ו/או בביצוע ההזמנה. 
  2. המשלוחים יהיו כפופים לספק החיצוני המבצע ומדיניותו. החברה שומרת לעצמה את הזכות להוסיף ו/או לגרוע אפשרויות צורות קבלת הפריט, הכל לשיקול הדעת הבלעדי של בעל האתר. בעל האתר לא יישא באחריות לאי אספקת השירות בסיבות שנעוצות בגורם חיצוני כגון כשלים טכניים שלא בשליטת בעל האתר. ככל שבעל האתר יציע אפשרות זו יהיה ניתן לבצע איסוף מהחנויות לפי ההוראות שיפורסמו.
  3. במידה ויתברר לחברה לפי נהליה ומדיניותה כי לא ניתן לספק את הפריט לרוכש ולא ימצא פתרון הולם אחר, רשאית החברה לבטל את העסקה בכל מועד עד לאספקת המוצר. בוטלה העסקה, הלקוח יהיה זכאי לכספו חזרה באמצעות אמצעי התשלום אותו ביצע את ההזמנה המקורית ו/או יבוטלו חיובי האשראי ו/או יתבצע זיכוי בגובה החיוב, יודגש כי הלקוח לא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו מכל סוג בשל ביטול העסקה.
  4. על הלקוח ליידע את החברה באם הפריט לא התקבל בתקופת האספקה הנקובה באתר. 
  5. זמני אספקה: משלוח לנקודת חלוקה ושליח עד הבית תוך 5 ימי עסקים למעט מוצרים גדולים (כמו טאבונים) ויישובים חריגים שזמן האספקה הוא עד 7 ימי עסקים. במידה ומוצרים מסוימים לא נמצאים במלאי או שנמצאים בהזמנה מוקדמת זמן האספקה עלול להיות ארוך יותר ויצויין בעמוד המוצר.
  6. יכול ויהיו אזורים מרוחקים אליהם חברת השליחויות החיצונית לא מבצעת שליחויות. במקרה כזה יסכימו הצדדים על כתובת חלופית לביצוע המשלוח.
  7. זמן האספקה למוצרים בהזמנה מוקדמת הוא כפי שמצוין בעמוד המוצר במועד ההזמנה.
  8. משלוח לנקודת חלוקה:
    1. לא כל המוצרים ניתנים למשלוח לנקודת חלוקה בגלל הגבלות נפח ומשקל.
    2. עדכון להגעת החבילה לנקודת האיסוף שנבחרה תתבצע בהודעת סמס (SMS) בלבד ואחריות הלקוח היא לוודא שמספר הנייד שהושאר בהזמנה נכון ותקין.
    3. יש לאסוף את החבילה מנקודת החלוקה בתוך 3 עד 7 ימי עסקים כפי שיצויין בהודעה שתישלח מחברת השליחויות כאשר החבילה תגיעה לנקודה ותהיה מוכנה לאיסוף.
    4. חבילה שלא נאספה בזמן תוחזר אלינו למחסן ובמידה והלקוח יהיה מעוניין במשלוח נוסף זה יהיה כרוך בתשלום נוסף על המשלוח.

מבצעים והנחות

  1. בעל האתר יכול לצאת במבצעים ו/או הנחות מיוחדות לתקופות קצרות ומוגבלות בזמן וזאת ללא התראה או הודעה מוקדמת.
  2. למשתמש אשר רכש מוצר במחיר רגיל לא תהיה אפשרות לקבל זיכוי ו/או פיצוי בגין מבצע שבמהלכו המוצר שאותו רכש יימכר במחיר נמוך יותר.

תוכנית שגרירים – הפניות

  1. תוכנית השגרירים מאפשרת ללקוחות אשר ביצעו לפחות הזמנה אחת באתר לשתף קישור ייחודי להם ולזכות בהנחות על הפניות.
  2. גובה ההנחות ללקוחות שמפנים וללקוחות שמופנים ניתן לעדכון ושינוי ללא כל התראה מוקדמת.
  3. אין כפל מבצעים.
  4. שיקול הדעת למימוש קופון או ביטולו נתונה בידי בעל האתר בלבד מבלי הצורך להסביר או לפרט מדוע קופון כזה או אחר לא ניתן למימוש.
  5. כל ניסיון לניצול מערכת ההטבות יוביל לחסימת המשתמש והרחקתו מהתוכנית.

ביטול עיסקת הרכישה 

  1. המשתמש רשאי לבטל עיסקה שביצע באתר ע”פ חוק הגנת הצרכן, התשמ”א 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) ובהתאם למדיניות החזרת מוצרים שתפורסם מעת לעת לשיקול דעת החברה באתר ו/או בתקנון זה.
  2. ביטול הזמנה ייעשה מיום ביצוע ההזמנה עד ארבע עשר ימים מיום קבלת המוצר או קבלת מסמך ערוך לפי ס’ 14ג(ב) בהתאם לחוק הגנת הצרכן. בעל האתר שומר לעצמו את הזכות לאפשר גם ביטול תוך 14 יום מיום קבלת המוצר בתנאי שיש סיבה מוצדקת ולשיקול דעת בעל האתר בלבד וזאת לאחר בדיקה ואישור של בית העסק. הרוכש יהיה רשאי לקבל החזר כספי מלא לפי אמצעי התשלום שביצע את העיסקה ו/או כל דרך אחרת שייבחר האתר. 
  3. תנאי הביטול הנזכרים לעיל לא יחולו על מוצרים ו/או פריטים אשר נמסרו בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן שבס’ (ג)ד-טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנה של הצרכן (ויתר החריגים שבדין). אלא אם בית העסק לפנים משורת הדין יסכים לכך ובתנאיו, זאת במידה ויפורסמו מעת לעת באתר.
  4. הביטול ייעשה באמצעות מייל לחברה ו/או כל דרך אחרת שבעל האתר ייראה לנכון ויפרסם באתר. 
  5. במקרה של ביטול הזמנה לפי הכללים הנ”ל, יחויב הלקוח בדמי ביטול של 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך מבינהם ועל פי הדין. דמי הביטול יחויבו לשיקול דעת בעל האתר.
  6. התנאים יחולו על מוצרים לפי חוק הגנת הצרכן, ככל שאין הסדרה אחרת הסותרת את הדין בתקנון זה.
  7. במידה ויש לכם השגות על השירות יש לפנות לבית העסק באופן מסודר ובכתב תוך 14 יום כאמור. לבית העסק שיקול הדעת הבלעדי באם לזכות אתכם ולפי תנאיו והמדיניות. עם זאת מומלץ לקרוא בתנאים הנוספים שבהמשך אודות המאמצים שבית העסק משתדל לעשות לשיפור השירות.

ביטול עיסקה ע”י בעל האתר

  1. במצב בו אזל המלאי של המוצר ו/או מכל סיבה אחרת לא ניתן למכור את המוצר, החברה תציע מוצר חלופי ו/או החזר כספי. החברה לא תישא בנזקים של המזמין ככל שייטען כן כאמור, תקום לחברה הזכות לבטל את העסקה.
  2. במידה ופרטי המזמין לא נקלטו כראוי מכל סיבה שהיא רשאית החברה לבטל את עיסקת הרכישה ע”פ שיקול דעתה.
  3. כאשר ההזמנה בוצעה שלא כדין ו/או לא על פי תקנון זה, החברה תהיה רשאית לבטל את העיסקה.
  4. הודעה על ביטול הזמנה תימסר ללקוח ע”פ הפרטים שמילא.
  5. באם נפלה טעות סופר ו/או בתום לב כלשהי בהצעה ו/או בהזמנה, תהיה רשאית החברה לבטל את העיסקה.

אחריות מוצרים

  1. האחריות על המוצרים יהיו ע”פ הכתוב באריזת המוצר ו/או דף הנלווה למוצר ככל שישנו. במידה ולא קיים מידע אודות האחריות החלה, תהיה האחריות בהתאם למדיניות היבואן ו/או הספק ו/או היצרן של המוצר. לא יוחלף מוצר שנפתח ושאינו באריזתו המקורית. האחריות לא תחול במקרה של שימוש שלא לפי הוראות היצרן.
  2. האחריות החלה אשר מצוינת בטופס האחריות ו/או בהזמנה ו/או באתר גוברת על תקנון זה.
  3. אחריות למכשירי אנובה – האחריות היא אחריות יצרן מקורית של ANOVA CULINARY. משך האחריות על מכשירי הבישול (אנובה פרסיז’ן ואנובה פרו) היא שנתיים ומשך האחריות על מכונת הואקום של אנובה היא 5 שנים.

הוראות בטיחות למכשירי אנובה

בכדי למזער את הסיכונים בשריפה, התחשמלות או פציעה:

  1. אל תשתמש במכשיר כאשר התקע או כבל החשמל פגום.
  2. במידה ומהכשיר לא עובד כפי שהוא אמור לעבוד, הופל, נפגם, הושאר בחוץ או הופל לתוך מים, אל תנסה להשתמש בו שוב. צור קשר עם חברת אנובה במייל support@anovaculinary.com לקבלת סיוע.
  3. אל תשתמש במכשיר בחוץ.
  4. נתק את כבל החשמל כאשר המכשיר לא בשימוש ולפני פירוק ו/או ניקיון.
  5. אל תאפשר שימוש במכשיר כצעצוע. משנה זהירות כאשר משתמשים במכשיר בקירבת ילדים.
  6. השתמש במכשיר רק כפי שמתואר במדריך זה. השתמש רק באביזרים אשר היצרן ממליץ עליהם.
  7. אל תמשוך או תחזיק את המכשיר מהכבל חשמל ואל תתייחס לכבל החשמל כאל ידית נשיאה.
  8. אל תעשה שימוש בכבל מאריך או בנקודות חשמל לא מתאימות.
  9. אל תנתק מהחשמל בעזרת משיכת הכבל. נתק מהחשמל במשיכת התקע.
  10. אל תתעסק בתקע או במכשיר עם ידיים רטובות.
  11. אל תכניס שום חפץ לפתחים של המכשיר. אל תעשה שימוש במכשיר כאשר אחד הפתחים חסום. וודא שהפתחים נקיים מאבק, שיערות וכל דבר אחר אשר יכול לגרום להאטה בזרימת המים.
  12. אל תעשה שימוש במכשיר בתוך נוזלים דליקים כגון דלק או בסביבת נוזלים דליקים.
  13. אחסן את המכשיר בבית באזור קריר ויבש כאשר הוא לא בשימוש.
  14. אל תעשה שימוש בממיר מתח.
  15. נתק את המכשיר לפני הוצאתו מהמים לאחר סיום העבודה. שים לב שגוף החימום ישאר חם ויש להימנע ממגע איתו או להניח אותו על משטחים דליקים.
  16. המכשיר אינו מיועד להפעלה באמצעות טיימר חיצוני או מערכת שלט רחוק נפרדת.
  17. מכשיר זה אינו מיועד לשימוש על ידי אנשים (כולל ילדים) עם יכולות פיזיות, חושיות או נפשיות מופחתות, או חוסר ניסיון וידע, אלא אם כן הם עושים זאת תחת פיקוח או לאחר הדרכה לשימוש במכשיר על ידי מי שאחראי על הבטיחות שלהם.
  18. פיקוח צמוד נדרש כאשר משתמשים במוצר זה בקרבת ילדים. אם כבל החשמל ​​נפגע, יש להחליפו על ידי היצרן, סוכן השירות שלה או אנשים בעלי הכישורים הדומים כדי למנוע סכנה.
  19. בכל תקלה במכשיר, חל על הלקוח איסור מוחלט לנסות לתקנו באופן עצמאי או ע”י מי שאינו מורשה לכך ע”י היצרן.

הקפד תמיד על הוראות בטיחות בסיסיים כאשר עושים שימוש במכשיר חשמלי:

  1. קרא את כל ההוראות הפעלה כולל הוראות שכתובות במדריך המצורף למכשיר.
  2. אל תיגע במשטחים חמים.
  3. בכדי להגן מהתחשמלות, אל תכניס את הכבל, תקע או החלקים האלקטרוניים של המכשיר למים או נוזל אחר.
  4. משנה זהירות דרוש כאשר עושים שימוש במכשיר בקרבת ילדים.
  5. נתק מהחשמל כאשר לא בשימוש או בזמן פירוק/ניקיון.
  6. אל תפעיל שום מכשיר חשמלי שהכבל ו/או התקע שלו פגום. אל תפעיל את המכשיר במידה והוא נפגע בצורה כלשהו. צור קשר עם  support@anovaculinary.com לקבלת סיוע במידת הצורך.
  7. השימוש באביזרי משנה לא מומלץ על ידי היצרן ועלול לגרום לפציעות.
  8. אל תתן לכבל החשמל לבוא במגע עם משטחים חמים.
  9. אל תשים את המכשיר על או ליד גז חם או מבער חשמלי או בתוך תנור.
  10. נהג במשנה זהירות כאשר מזיזים מכשיר אשר מכיל נוזלים חמים.
  11. אל תנתק מהחשמל כאשר המכשיר עובד.
  12. אל תעשה שימוש במכשיר מלבד השימוש אליו הוא יועד.
  13. אל תפרק את החצאית כאשר המכשיר מחובר לחשמל ו/או עובד היות וישנם חלקים חמים וחלקים נעים.
  14. אל תעשה שימוש ישיר על משטחי גרניט או שיש. הקפד תמיד לשים משהו לבודד בין הסיר או מיכל הבישול לבין משטח הגרניט/שיש.

שירות לקוחות

  1. במידה ויש צורך בתמיכה, החברה תעמיד טופס יצירת קשר שיפורסם באתר לצורך פניות ושאלות. החברה תחזור בהקדם לפונים אשר השאירו את פרטי ההתקשרות. 
  2. פעילות החברה לתמיכה ומענה ככל שיפורסם טלפון להזמנות ו/או תמיכה באתר א-ה, 9:00-17:00.
  3. שירות ותמיכה במכשירי אנובה – השירות והתמיכה יבצע בידי היצרן (ANOVA CULINARY) במשלוח מייל ישירות לתמיכה של אנובה בכתובת support@anovaculinary.com. ניתן ורצוי לכתב אותנו (info@sousvide.co.il) בכדי שנוכל לזרז את הטיפול בבעיה עד כמה שניתן ובכל מקרה, בכל בעיה או שאלה ניתן לפנות אלינו.

פרטי התקשרות של האתר

  1. מייל – info@sousvide.co.il.
  2. וואטסאפ – 0545243343.
  3. ניתן לפנות בכל שאלה, בקשה ונושא.

סודיות המידע ומדיניות פרטיות

  1. החברה תעשה מאמץ סביר לשמור את פרטי המשתמשים ולא למסורם לצדדים שלישיים, כל עוד אין הכרח חוקי לעשות כן, אולם פעילות האתר מבוצעת בסביבה מקוונת ולפיכך אין באפשרות החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות וככל שגורם חיצוני יחדור למידע השמור בידי החברה ו/או יעשה שימוש במידע זה לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה מכל מין וסוג שהוא. 
  2. פרטי המזמין יכול שישמשו למשלוח פרטים אודות תכנים, מוצרים נוספים, מבצעים ועוד בדואר אלקטרוני ו/או בהודעת טקסט (SMS) וזאת אך ורק לאחר הסכמת המשתמש ו/או יידועו על כך, הכל על פי הדין (אישור תקנון זה במעמד הרכישה באתר מהווה הסכמה).
  3. משתמשי האתר מצהירים כי ידוע להם כי החברה אוספת מידע סטטיסטי אודות פעילות משתמשיה באתר, בין היתר באמצעות שימוש בטכנולוגית cookies וכלים אנליטיים אחרים למטרות שיווקיות, עיסקיות, על מנת להתאים את האתר להעדפות המשתמש וכדומה.
  4. Cookies הנם קבצי טקסט, שהדפדפן של המשתמש יוצר לפי פקודה ושומר על גבי הכונן הקשיח במחשב המשתמש. קבצים אלה מכילים מידע מגוון, לרבות הדפים שבהם המשתמש ביקר, משך הזמן ששהה באתר, מהיכן המשתמש הגיע אל האתר, מידע שהמשתמש מבקש לראות בעת הכניסה לאתר, ועוד.
  5. המשתמש מצהיר כי הוא מודע שהאתר אוסף אודותיו פרטים כאמור וייתכן שמעת לעת יוצג לו פרסומות בכדי לשפר את חווית הקניה שלו ו/או לעניין אותו במוצרים נוספים ו/או משלימים וכדומה.
  6. החברה מצפינה את המידע החיוני בטכנולוגיות המקובלות ולפי דרישות הדין. לדוגמה שימוש בטכנולוגיית SSL לשם העברת מידע מוצפן כגון אמצעי תשלום כמקובל באתרי סחר אלקטרוני ו/או בהתאם לתקן הבינלאומי PCI DSS- תקן אחיד לאבטחת מידע לעסקים (שירות של צד ג’).
  7. האתר סולק דרך חברת CARDCOM אשר עומדת בתקן PCI DSS (Payment Card Industry Data Security) Standard), תקן שנוצר על ידי 5 חברות כרטיסי האשראי הגדולות. זאת בכדי להבטיח הגנה על נתוני אשראי בכל סביבה בה הם שמורים, מועברים או מעובדים. התקן מחייב התנהלות ויחס מיוחד לפרטי אשראי ועיבודם. כולל יישום התקן בארגונים כגון קופות רושמות, ארנקים אלקטרונים, אתרים עם סליקה ועוד. התקן מוגדר על ידי מועצת PCI אשר הוקמה להפחית סיכון של הונאות אשראי.

הסרת מידע אישי

  1. כל משתמש רשאי למחוק את כל הפרטים האישיים אשר נאספו עליו בזמן גלישה ושימוש שלו באתר. בכדי למחוק את הפרטים יש לשלוח מייל לכתובת info@sousvide.co.il ולכלול בה את פרטי המשתמש למחיקה: שם מלא, כתובת אימייל ומספר נייד ואנו נמחק את הנתונים ונשלח על כך אישור במייל.

קניין רוחני ובעלות על האתר

  1. כל הזכויות באתר לרבות תמונות, השירותים עצמם לרבות הנתונים, צורתם, סידורם, הפורמט, היקפם, מאגרים, עיצוב האתר, לוגו, ממשק, מבנה האתר, תוכנות, יישומים, קוד מחשב, קבצים גרפיים, טקסט וכל חומר אחר הכלולים בו, הינן רכוש החברה וקניינה הרוחני. אין להעתיק, לשנות, לפרסם, לשדר, להעביר, למכור, לשכפל, להפיץ או לעשות שימוש מסחרי או אחר כלשהו, בתוכן האתר או כל חלק ממנו, ללא הסכמה מוקדמת ומפורשת בכתב מהחברה. כל הפרה של האמור בסעיף זה, עלולה לגרום לתוצאה של הפרת זכויות יוצרים, זכויות סימני מסחר ו/או זכויות קניין רוחני אחרות, באופן שעלול להשית על המשתמש עונשים ו/או קנסות פלילים ו/או אזרחיים.

תוכן האתר ופרסומות בו

  1. באם החברה ו/או האתר אוספים את מייל המשתמש ומיידעים את המשתמש כי יוכלו לפנות אליו בהצעות שיווקיות, המשתמש מצהיר כי הינו מביע הסכמתו לכך שהחברה ו/או מי מטעמה תהיה רשאית לפנות אליו מעת לעת בהצעות שיווקיות ופרסומיות, לרבות באמצעות דיוור ישיר, הודעות SMS, דואר אלקטרוני, פקסימיליה, מערכת חיוג אוטומטי ו/או באמצעות כל דרך תקשורת אחרת כלשהי וכי לא תהיינה לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה, לרבות על פי חוק הספאם סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב-1982. תינתן אפשרות להסיר את המשתמש מהרשימות.
  2. המשתמש מצהיר כי לא תהיה לו כל טענה בנוגע לפרסומות ו/או המבצעים המוצגים באתר. יודגש כי דף “מסך המוצר” הוא הגובר במידה וקיימים פערים בין פרטי המבצע בפרסומת לבין דף המוצר, למשתמש לא תהיה אף טענה בעניין. 

הגבלת אחריות וגילוי נאות

  1. ישנם מוצרים בהם בעל האתר מפנה לאתר חיצוני ומשם מתבצעת ההזמנה. יודגש כי ברגע עזיבת האתר ו/או מעבר לחנות אינטרנטית חיצונית אין לבעל האתר כל אחריות מאף סוג כלפי המשתמש כולל בנוגע למשלוח, טיב המוצר, מדיניות החזרת המוצרים ועוד. כל טענה יש לעלותה מול החנות שממנה נקנה המוצר. עם זאת ראוי לציין כי בעל האתר מקבל עמלה מכל הפניה שמתבצעת מהאתר לעבר האתר החיצוני.
  2. האתר אינו אחראי על אופי השימוש של המוצרים, האחריות השימוש והשלכותיה היא של המשתמש בלבד.
  3. ככל שהאתר ו/או השירות ,שמוצע באתר ומחוצה לו על שלל מוצריו שנמכרים ומשולחים ללקוחות, נעזר בשירותי צד ג’ לרבות ספקי מוצרים. יצויין כי בעל האתר לא יישא בנזק עקיף ו/או ישיר לרוכש ו/או אדם אחר.
  4. יתר על כן, לא יישא באחריות שקשורה לשירות שניתן לכאורה ע”י בעל האתר בעניין, כגון אך לא רק העברת הנתונים ו/או אספקת המוצרים ו/או דיוק הנתונים שקשורים לאתר בשל כשל של צד ג’ ו/או שירות חיצוני. כל האחריות שכזאת ואחרת חלה על צד ג’, דהיינו נותן השירות שלשמו נשכר.
  5. מרגע הרכישה וקבלת המוצר האחריות הבלעדית היא על המשתמש עצמו, הן לשימוש והן להשלכות מהשימוש במוצר הכל בהתאם להוראות המידע שמצוי באינטרנט לשימוש סביר של המוצרים מסוג זה ו/או לפי הוראות היצרן. 
  6. החברה עושה את מירב המאמצים להעמיד את האתר באופן רציף ללא הפרעות, עם זאת ייתכן שמעת לעת לא תהיה גישה לאתר.
  7. בעל האתר שומר לעצמו את הזכות להגביל את מספר המוצרים שרשאי כל לקוח ו/או מזמין לרכוש בהזמנה אחת ובכלל.
  8. המוצרים הם איכותיים, שימוש שלא לפי ההוראות ו/או בצורה לא מקצועית יכול להוביל לתוצאות לא רצויות. על כן לבעל האתר לא יהיה אחריות מאף סוג ברשלנות שטמונה ברוכש.
  9. החברה אינה אחראית לכל נזק שייגרם לרוכש באתר, תוצאתי, ישיר, הסתמכותי, פיצוי עונשי ועוד. בפרט אך לא רק במקרים שלהלן:
    1. שימוש או יכולת שימוש באתר על שלל רבדיו – תוכן, יכולות אחרות ועוד.
    2. הודעות, מכתבים ו/או כל תוכן שהמשתמש קיבל מהאתר ו/או החברה.
    3. הסתמכות על מידע שפורסם באתר בין אם על ידי החברה ובין אם על ידי צדי ג’.
    4. נזק שנגרם עקב שגגה ו/או טעות סופר בדיוק פרטי המידע המוצגים על גבי האתר.
    5. נתונים לא מעודכנים בגדר הסביר, בחלוף הזמן יכול והנתונים לא יהיו רלוונטים. למי שרכש את החבילה עם העדכונים, האתר ייעשה את מירב המאמצים לשמור את הרשימות מעודכנות ואף להרחיבם.
    6. שימוש מכל סוג לאחר הרכישה של המוצר.
  10. הגבלות אחריות שלעיל לא מסכמות את כל ההגבלות אחריות כפי שעולות מסעיפי התקנון האחרים בפרט בעניין הפרטיות אך לא רק. מכל מקום גבול האחריות של האתר תהיה בגובה המחיר ששולם ע”י הלקוח לכל היותר.

תנאים נוספים

  1. החברה שומרת לעצמה את הזכות באם הפריטים אזלו מן המלאי ו/או מכל סיבה מוצדקת אחרת להודיע על כך למשתמש ולספק מוצר חלופי באם המשתמש ירצה בכך או בביטול העסקה. הכל לשיקול הבלעדי של החברה.
  2. לחברה הזכות להגביל את מספר הפריטים שמשתמש אחד יכול להזמין וזאת אף לאחר קבלת אישור הזמנה. 
  3. החברה שומרת לעצמה את הזכות כי זמן טיפול בהזמנה יעמוד על – עד 3 ימי עסקים. בסופם תודיע למשתמש באם קיים אישור הזמנה. 
  4. לחברה הזכות לעדכן את דף המוצר על כל פרטיו מעת לעת. להסיר מוצרים שאזלו מן המלאי ועוד. מובהר כי התמונות להמחשה בלבד, ייתכן שינויים בין התמונות ובין המוצר המוצע שיסופק בפועל, אשר נובעים בין היתר כי התמונות מוצגות על גבי מסך מחשב אשר לעיתים גווניו וצבעיו שונים מאשר המוצר במציאות. 
  5. יצוין כי בעל האתר עושה את מירב המאמצים ולנסות לשקף במדויק ככל הניתן את המוצרים באתר במגבלות הטכנולוגיות המקובלות. על כן ובמידה וקיבלתם מוצר בעל פער משמעותי בין הפריט שהוזמן באתר לבין המוצר שקיבלתם בפועל פנו אלינו בפרטי הקשר לבדיקה נוספת. ייתכן שוני בגוונים ובפרופורציות של המוצרים כאמור.
  6. המחירים המצוינים באתר כוללים מע”מ כדין אלא אם כן מצוין במפורש אחרת. 
  7. על אף שהחברה מפקחת על המידע ונכונותו, אין החברה ו/או מי מטעמה אחראית לכל תוצאה העלולה לנבוע מטעות, השמטה, חוסר דיוק או ממידע מטעה המופיע באתר ו/או בשירות הניתן. מובהר בזאת כי החברה אינה אחראית לנזק ישיר ו/או עקיף ו/או להפסד העלול להיגרם מנתונים המוצגים באתר זה.
  8. הודעה על אישור הזמנה אינו מהווה ראייה על ביצוע הפעולה ואינו מחייב את האתר. רק רישום שנרשם במחשבי החברה יהווה ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.
  9. כותרות הפרקים משמשים לשם נוחות והתמצאות ולא ישמשו בפרשנות תנאי השימוש.
  10. במידה ויש סתירות בין הסעיפים יגברו אלו שסבירים יותר בנסיבות ובהקשר.

הדין החל על תקנון זה ו/או על כל פעולה ו/או סכסוך הנובע ממנו, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט בכלל העניינים הנוגעים לתקנון זה, בין במישרין ובין בעקיפין ו/או הנובעים ממנו ו/או מהשימוש באתר, תהא לבתי המשפט המוסמכים בתל – אביב, עפי סמכותם העניינית – ולאלו בלבד ולא לבתי משפט אחרים.

תקנון זה עודכן לאחרונה בתאריך 04/01/2021.

משלוחים מהירים

לנקודת חלוקה או עם שליח עד הבית

שירות לפני הכל
אחריות יצרן מקורית
100% מאובטח

רכישה מאובטחת בכרטיס אשראי

משלוח לנקודת חלוקה (חינם בהזמנה מעל ₪300)

משלוח לנקודת חלוקה מתבצע עם חברת המשלוחים HFD אשר מספקות את ההזמנות לנקודות החלוקה של חברת EPOST הפזורות בכל הארץ.

ההזמנה תישלח לנקודת החלוקה הקרובה ביותר לכתובת שתזינו במהלך התשלום על ההזמנה.

וודאו שהמספר הנייד שאתם מזינים בעמוד התשלום נכון כי את העדכון על הגעת החבילה לנקודת החלוקה תקבלו בהודעת סמס.

שימו לב! במידה ואתם גרים ביישוב מרוחק ייתכן ולא תהיה נקודת חלוקה ביישוב עצמו. מומלץ לבדוק ולוודא מראש ובמידה ואין נקודת חלוקה תוכלו לרשום בהערות לאיזו נקודת חלוקה ביישוב סמוך תרצו שנשלח את ההזמנה או שתבחרו במשלוח עם שליח עד הבית.

איסוף עצמי

איסוף עצמי מתאפשר ממחסני חברת איהאוס, בכתובת תל גיבורים 5 (בית טפר), קומה 3, חדר 321, תל אביב.

ניתן להגיע לאסוף בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 עד 17:00.

ניתן להגיע עם הרכב עד לקומה 3, החניה היא חינם לשעה הראשונה ואין בעיה של חניה לצורך איסוף הזמנה.

רק לאחר שקיבלתם אישור (שיישלח במייל ובהודעת וואטסאפ) אתם יכולים להגיע בימים ובשעות שרשמנו למעלה, לציין את שמכם ואת מספר ההזמנה שלכם. 

אין צורך להודיע או לתאם הגעה לאחר שקיבלתם אישור שההזמנה מוכנה.

משלוח מהיר

רק הזמנות שבוצעו עד השעה 10:00 יסופקו לבית הלקוח באותו יום (למעט ערים שמודגשות)

הזמנות שבוצעו לאחר השעה 10:00 בימים ראשון עד רביעי יסופקו יום למחרת.

הזמנות שבוצעו לאחר השעה 10:00 ביום חמישי יסופקו ביום ראשון.

האספקה לרוב תהיה בשעות אחר הצהריים ועד שעות הערב המאוחרות!

רשימת הערים שניתן לשלוח אליהן

אבן יהודה
אביחיל
אודים
אור יהודה
אור עקיבא
אזור
אחיסמך
אירוס
אלישמע
אמונים
ארסוף
אשדוד
אשקלון
באר גנים
באר יעקב
בארות יצחק
בית אלעזרי
בית דגן
בית עריף
בית חנן
בית חנניה
בית נחמיה
בית יהושע
בית יצחק
בית יצחק שער חפר
בית עובד
בית עזרא
בני דרור
בני עטרות
בנימינה (ללא גבעת עדה)
בן זכאי
בני ברק
בני עייש
בצרה
בת ים
גאולים
גאליה
גבעת ברנר
גבעת השלושה

גבעת חן
גבעת שמואל
גבעתיים
גדרה
גיבתון
גינתון
גליל ים
גלילות
גן יבנה
גן חיים
גני עם
גני יוחנן
גני תקווה
גנות בדר
גנות
געש
ג’סר א זרקא
גן שמואל
גת רימון
הוד השרון
הרצליה
זיתן
זכרון יעקב
חבצלת השרון
חדרה
חולון
חיפה (מהיום למחר)
חמד
חצור
חרות
יבנה
יגור (מהיום למחר)
יהוד
ינוב
ירקונה
ישרש
יקום
כפר ביל”ו
כפר הנגיד
כפר חב”ד

כפר יונה
כפר טרומן
כפר מל״ל
כפר מעש
כפר נטר
כפר שמריהו
כפר סבא
כפר סירקין
לוד
מגשימים
מודיעין
מודיעין עילית
מכבים רעות
מזור
מזכרת בתיה
מעגן מיכאל
מקווה ישראל
משמר השבעה
נווה ירק
נווה ימין
נופך
נחלים
נטעים
ניצן
ניצן ב
ניצנים
ניר צבי
נס ציונה
נורדיה
נשר (מהיום למחר)
נתניה
סביון
עדנים
עינת
עין ורד
עין שריד
עיינות
פרדס חנה – כרכור
פרדסיה
פתח תקווה

צופית
צורן
צור משה
קדימה
קדרון
קיסריה
קרית אתא (מהיום למחר)
קרית אונו
קרית ביאליק (מהיום למחר)
קרית ים (מהיום למחר)

קרית מוצקין (מהיום למחר)
קרית עקרון
ראש העין
ראשון לציון
רחובות
רינתיה
רמלה
רמת גן
רמת אפעל
רמות השבים
רמת השרון
רעננה
רשפון
שדות ים
שדה ורבורג
שדה עוזיהו
שוהם
שפיים
שתולים
תל אביב
תל יצחק
תל מונד