לפעמים זה קורה, אבל יש לזה פתרון 🙂
דבר ראשון, לחצו כאן ותבדקו שאתם עומדים בדרישות המינימום להתחברות.
במידה וכן ואתם עדיין לא מצליחים להתחבר, לחצו כאן ובצעו את השלבים שרשומים.
אם כל זה לא עזר ואתם עדיין לא מצליחים להתחבר, היכנסו לאפליקציה של אנובה, לחצו על PROFILE (צד ימין למטה) ואז על הגלגל שיניים (צד ימין למעלה) ותגיעו למסך ההגדרות.
במסך הזה תבחרו באפשרות של WI-FI DIAGNOSTIC SCAN ותמתינו עד שהיא תסתיים.
מלאו את הפרטים בטופס הבא ואנחנו נעביר את הפנייה לאנובה ויחזרו אליכם מהתמיכה הטכנית בכדי לעזור לכם לבצע את החיבור.