אושיות בשר שחייבים להכיר

כולנו אוהבים להכין בשר בבית, אבל יש כאלו מוכשרים במיוחד שלקחו את האהבה שלהם עד הסוף, והיום גם עושים מזה כסף – חלקם אפילו עושים הרבה מאד כסף.

כן, אנחנו מדברים על אושיות הבשר הכי מוכרות ברשת, האנשים שחיים את החלום של כולנו – אלו שמכינים כל היום נתחי בשר מטורפים, מצלמים את עצמם עושים את זה, וגם מרוויחים מזה ים של כסף – עם סרטונים שגורפים עשרות מיליוני צפיות. 

למרות שחלקם נחשבים היום למגה סלב (סולט ביי למשל שמופיע ראשון ברשימת הבשר-סלבס שלנו) שהפכו למיליונרים-סלבריטאים מן השורה בזכות הפרסום שלהם, רובם לא תמיד היו כאלה – חלקם באו מרקע לא עשיר במיוחד, וסרטון אחד אנונימי זה כל מה שהיה צריך כדי להפוך אותם לתופעה עולמית שכל אחד מכיר. כך למשל במקרה של סולט ביי (כן, אנחנו מזכירים אותו שוב – מה לעשות שהוא הכוכב הכי גדול…) שוידאו אחד קצרצר שפורסם בשנת 2017, הפך אותו לסנסציית רשת עם מיליוני עוקבים אדוקים. 

בכתבה הבאה, אנחנו מכירים לכם את אושיות הבשר הכי מוכרות ברשת – ואם אתם עדיין לא מכירים אותם, אז באמת שהגיע הזמן לעקוב. 

Salt Bae (סולט ביי)

עם כ-30 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלו, נדמה שאין אחד ואחת שלא מכירים את סולט ביי, הלא הוא נוסרט גק’צה. סולט ביי מגיע אלינו מטורקיה והתפרסם בעיקר בזכות תנועה ההמלחה המקורית שלו על הבשר, ש”שברה” את הרשת כאשר פורסמה לראשונה בשנת 2017, מה שהפך את סולט ביי למודל לחיקוי ואת Nusr-E,  רשת הסטקיות שלו, למוקד עלייה לרגל ולמעריצים שהגיעו מכל העולם. 

סולט ביי בן ה-37, עזב את בית הספר בגיל צעיר כדי לתמוך כלכלית במשפחתו, ועבד כשולייה בקצביה בשוק באיסטנבול. ההצלחה של סולט ביי פרצה כבר מזמן את גבולותיה של טורקיה, וכיום הוא מתפקד כסלב מהשורה הראשונה – טס בכל העולם כדי לבשל באירועים פרטיים של האלפיון העליון, והמסעדות שלו, שפרוסות בכל רחבי העולם כולל בניו יורק, מיאמי, אבו דאבי ועוד, מארחות כדרך קבע סלבס, פוליטיקאים מוכרים ושחקני כדורגל מהשורה הראשונה, כשההיילייט של הערב היא כמובן תנועת ההמלחה המסורתית, והגשה של נתחי בשר יוקרתיים, לפעמים אפילו מצופים זהב טהור. 

בין האורחים הקבועים במסעדות של סולט ביי אפשר למצוא את מסי, מראדונה, ליאונרדו דיקפריו ועוד – אבל הפרסום לו זכה סולט ביי לא נתפס תמיד על הצד החיובי – הוא גרם ללא מעט גבות להתרומם כאשר אירח לארוחה את שליט קובה פידל קסטרו ואת ונשיא ונצואלה ניקולס מדורו, שסעד באחת המסעדות בה מחיר הנתחים יכול להגיע גם למאות ואלפי דולרים, בעת שארצו שרויה במשבר כלכלי וחברתי קשה. 

מסתבר שלא רק סלבריטאים מיליונרים זוכים לתשומת ליבו של סולט ביי – זוג ישראלי שהתארח במסעדה של כוכב הרשת במיקונוס בחר לקיים את הצעת הנישואין שלו במסעדה, כאשר סולט ביי בעצמו היה זה שהגיש להם את הסטייק עם טבעת היהלום. 

הסרטון הראשון של סולט ביי שבזכותו התפרסם 

הצעת נישואין של זוג ישראלי במסעדה של סולט ביי במיקונוס 

View this post on Instagram

#saltbae #salt#saltlife

A post shared by Nusr_et#Saltbae (@nusr_et) on

השף המחייך Burak Özdemir

השף Burak Özdemir, שידוע בכינויו “השף המחייך” או בשם הרשת שלו CZN Burak, מגיע אלינו גם כן מטורקיה. הכוכב בן ה-26 כבר הספיק לרכוש לעצמו קהל מעריצים עצום ברחבי העולם, עם חשבון אינסטגרם שמתחזק מעל ל-16 מיליון עוקבים, בעיקר והודות לסרטונים הייחודים שלו בהם הוא מכין מנות ענקיות ומטורפות, כאשר הוא ממשיך לחייך למצלמה, בכל תהליך הבישול – סרטונים שהפכו ויראליים לחלוטין. 

השף המחייך לא בוחל בשום אמצעי, ויודע בדיוק מה לעשות כדי להפנט את קהל המעריצים שלו – כמו למשל לרדת עם מנוף לתוך בור שנחפר במיוחד לעישון עופות. 

כשהוא לא יוצר סרטונים ויראלים ומשעשעים הכוללים מנות מוגזמות ומטורפות, השף המחייך הוא הבעלים של רשת המסעדות Hatay Medeniyetler Sofrasi שמתחזקת מספר סניפים ברחבי טורקיה וגם פעיל זכויות אדם בולט. 

ולמי שבמקרה עדיין לא מכיר את השף המחייך, הנה כמה סרטונים נבחרים 

Alex

ואחרי שהיינו בטורקיה ובארה”ב, הגיע הזמן לקפוץ לצרפת – הכירו את שף Alex, המכונה frenchguycooking

עם 1.5 מיליון עוקבים ביוטיוב, תהיו בטוחים שמדובר פה ביוצר רציני, שמבין איך סרטון אוכל שייגרה את הצופים ויגרום להם לרצות להכין בדיוק את אותו הדבר, צריך להיראות.

לא מדובר באיזה שף מפורסם ואהוב הסלבס כמו סולט ביי שמופיע בתחילת הכתבה, אלא על בחור פשוט שמעיד על עצמו שהוא סה”כ בחור שאוהב להכין בבית את המאכלים האהובים עליו. 

GUGA

אם אתם אוהבים בשר, עוקבים אחרי אושיות בשר ברשת ואוהבים לצפות בסרטונים שקשורים לבשר, קשה לנו להאמין שלא נתקלתם אף פעם בפרצוף החביב של GUGA הברזילאי.

ואם לא דרך ערוץ היוטיוב שלו, שמונה נכון להיום לא פחות מ 2 מיליון משתמשים רשומים, אז כנראה שפגשתם בו דרך Sous Vide Everything – ערוץ יוטיוב מוביל בתחום הבשר עם כמעט 1.2 מיליון משתמשים רשומים. 

הסרטונים המושקעים של גוגה, בהם הוא מבשל לחברים ומשפחה ועושה ניסויים ומבדקים השוואתיים מעניינים, זוכים למיליוני צפיות כל אחד – ואנחנו ממליצים לכם בחום פשוט לא לצפות בהם כשאתם רעבים. 

Binging with Babish

באביש” או אנדרו ריי, הוא חצי שף, וחצי יוצר סרטים, ו – 100% אושיית יוטיוב. בתכנית הבישול שלו, שמשודרת בערוץ שלו ביוטיוב (שמונה מעל ל-7.5 מיליון מנויים), זוכים הסרטונים לכמיליון צפיות בממוצע. באביש מתגורר בברוקלין ניו יורק, משם הוא יוצר ומשדר את הסרטונים שלו. 

צפו בסרטון של באביש על בישול סו-ויד עם אנובה.

ואם עד עכשיו דיברנו על אושיות בשר שהתפרסמו בעיקר בזכות ה”שואו” שהם יודעים להרים, עם סרטונים שמהפנטים את הקהל, נעבור לאושיות הרשת המקצועיות יותר, אלו שזכו למיליוני עוקבים גם בגלל הנתחים המטורפים שהם מכינים והסרטונים המצוינים שהם יוצרים, אבל לא רק – מדובר במובילי דעה מקצועיים שבתכנים המקצועיים שלהם תמצאו את הטיפים הכי טובים.

מיטהד / Meathead

כן, זה אשכרה השם שלו. אנחנו עדיין מנסים לחקור אם זה השם שהעניקו לו הוריו או שמדובר בשינוי שם, אבל האמת שזה לא ממש משנה – אם קוראים לך מיטהד, בטוח שתהיה גורו של בשר.

מיטהד הוא מקים ובעליו של אתר האינטרנט amazingribs.com והכותב והעורך של מרבית התוכן בו. גולדווין הוא גם אחד ממחברי הספר “Meathead, The Science of Great Barbecue and Grilling”, שנבחר לאחד מ-100 ספרי הבישול הטובים בכל הזמנים של הניו יורק טיימס. 

גולדווין מספר כי התשוקה שלו לאוכל החלה בגיל 10, אז פתחו הוריו מסעדה. מאז ועד היום, הוא נחשב לאחת מאושיות האוכל המוכרות ביותר בארה”ב ובכלל, בעיקר בתחום הבשר והיין, כשהוא חתום על אלפי מאמרים העוסקים באוכל ובמיוחד ב-BBQ ועישון בשר.

גולדווין מרצה כדרך קבע באוניברסיטאות מוכרות בארה”ב, ומשמש כשופט בתחרויות אוכל נחשבות. 

J. Kenji López-Alt

עם מעל ל-600,000 מנויים, אין ספק שזהו עוד מוביל דעה בתחום הבשר והאוכל שאתם חייבים להכיר. אחרי עשרות שנים של עבודה במסעדות מוכרות לצד שפים מובילים, ניהול של בלוגים ידועים בתחום האוכל כמו לדוגמא “Serious Eats”, מתמקד היום השף האמריקני ביצירת סרטונים ויראלים למתכונים מעולים – וטוב שכך.

בערוץ היוטיוב שלו, משתף קנג’י מתכונים, טיפים ועוד חומרים חשובים שיעזרו לכל בשלן – כמו לדוגמא הסרטון הזה, בו הוא מסביר על שיטת הצלייה ההפוכה (Reverse Sear).

חושבים שפספסנו מישהו? בא לכם להכיר לנו עוד אושיית בשר מפורסמת? 

שתפו אותנו כאן בתגובות! 

אז מה היה לנו?

משלוחים מהירים

לנקודת חלוקה או עם שליח עד הבית

שירות לפני הכל
אחריות יצרן מקורית
100% מאובטח

רכישה מאובטחת בכרטיס אשראי

משלוח לנקודת חלוקה (חינם בהזמנה מעל ₪300)

משלוח לנקודת חלוקה מתבצע עם חברת המשלוחים HFD אשר מספקות את ההזמנות לנקודות החלוקה של חברת EPOST הפזורות בכל הארץ.

ההזמנה תישלח לנקודת החלוקה הקרובה ביותר לכתובת שתזינו במהלך התשלום על ההזמנה.

וודאו שהמספר הנייד שאתם מזינים בעמוד התשלום נכון כי את העדכון על הגעת החבילה לנקודת החלוקה תקבלו בהודעת סמס.

שימו לב! במידה ואתם גרים ביישוב מרוחק ייתכן ולא תהיה נקודת חלוקה ביישוב עצמו. מומלץ לבדוק ולוודא מראש ובמידה ואין נקודת חלוקה תוכלו לרשום בהערות לאיזו נקודת חלוקה ביישוב סמוך תרצו שנשלח את ההזמנה או שתבחרו במשלוח עם שליח עד הבית.

איסוף עצמי

איסוף עצמי מתאפשר ממחסני חברת איהאוס, בכתובת תל גיבורים 5 (בית טפר), קומה 3, חדר 321, תל אביב.

ניתן להגיע לאסוף בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 עד 17:00.

ניתן להגיע עם הרכב עד לקומה 3, החניה היא חינם לשעה הראשונה ואין בעיה של חניה לצורך איסוף הזמנה.

רק לאחר שקיבלתם אישור (שיישלח במייל ובהודעת וואטסאפ) אתם יכולים להגיע בימים ובשעות שרשמנו למעלה, לציין את שמכם ואת מספר ההזמנה שלכם. 

אין צורך להודיע או לתאם הגעה לאחר שקיבלתם אישור שההזמנה מוכנה.

משלוח מהיר

רק הזמנות שבוצעו עד השעה 10:00 יסופקו לבית הלקוח באותו יום (למעט ערים שמודגשות)

הזמנות שבוצעו לאחר השעה 10:00 בימים ראשון עד רביעי יסופקו יום למחרת.

הזמנות שבוצעו לאחר השעה 10:00 ביום חמישי יסופקו ביום ראשון.

האספקה לרוב תהיה בשעות אחר הצהריים ועד שעות הערב המאוחרות!

רשימת הערים שניתן לשלוח אליהן

אבן יהודה
אביחיל
אודים
אור יהודה
אור עקיבא
אזור
אחיסמך
אירוס
אלישמע
אמונים
ארסוף
אשדוד
אשקלון
באר גנים
באר יעקב
בארות יצחק
בית אלעזרי
בית דגן
בית עריף
בית חנן
בית חנניה
בית נחמיה
בית יהושע
בית יצחק
בית יצחק שער חפר
בית עובד
בית עזרא
בני דרור
בני עטרות
בנימינה (ללא גבעת עדה)
בן זכאי
בני ברק
בני עייש
בצרה
בת ים
גאולים
גאליה
גבעת ברנר
גבעת השלושה

גבעת חן
גבעת שמואל
גבעתיים
גדרה
גיבתון
גינתון
גליל ים
גלילות
גן יבנה
גן חיים
גני עם
גני יוחנן
גני תקווה
גנות בדר
גנות
געש
ג’סר א זרקא
גן שמואל
גת רימון
הוד השרון
הרצליה
זיתן
זכרון יעקב
חבצלת השרון
חדרה
חולון
חיפה (מהיום למחר)
חמד
חצור
חרות
יבנה
יגור (מהיום למחר)
יהוד
ינוב
ירקונה
ישרש
יקום
כפר ביל”ו
כפר הנגיד
כפר חב”ד

כפר יונה
כפר טרומן
כפר מל״ל
כפר מעש
כפר נטר
כפר שמריהו
כפר סבא
כפר סירקין
לוד
מגשימים
מודיעין
מודיעין עילית
מכבים רעות
מזור
מזכרת בתיה
מעגן מיכאל
מקווה ישראל
משמר השבעה
נווה ירק
נווה ימין
נופך
נחלים
נטעים
ניצן
ניצן ב
ניצנים
ניר צבי
נס ציונה
נורדיה
נשר (מהיום למחר)
נתניה
סביון
עדנים
עינת
עין ורד
עין שריד
עיינות
פרדס חנה – כרכור
פרדסיה
פתח תקווה

צופית
צורן
צור משה
קדימה
קדרון
קיסריה
קרית אתא (מהיום למחר)
קרית אונו
קרית ביאליק (מהיום למחר)
קרית ים (מהיום למחר)

קרית מוצקין (מהיום למחר)
קרית עקרון
ראש העין
ראשון לציון
רחובות
רינתיה
רמלה
רמת גן
רמת אפעל
רמות השבים
רמת השרון
רעננה
רשפון
שדות ים
שדה ורבורג
שדה עוזיהו
שוהם
שפיים
שתולים
תל אביב
תל יצחק
תל מונד