תודה.

נעים מאד, אני דרור בקרמן. הבעלים של סו ויד ישראל והיום אני רוצה לשתף אתכם קצת בחלום שהיה לי ולהגיד ולהוקיר תודה לכם, מבקרי, קוראי ובעיקר לקוחות סו ויד ישראל.

את סו ויד ישראל הקמתי בסוף 2014 אחרי שרכשתי את המכשיר הראשון של אנובה בקמפיין קיקסטרטר שלהם מתוך רצון ללמוד יותר על העולם של בישול סו ויד ומתוך ידיעה שמתישהו, הטרנד הזה יתפוס חזק בארץ כמו שקורה עם הרבה טרנדים שמתחילים בארה”ב וכעבור כמה שנים מגיעים לישראל.

שיווק דיגיטלי ובניית אתרים זה מה שאני עושה כבר שנים והדומיין sousvide.co.il היה פנוי, אז ההחלטה הייתה מאד קלה.

ב 2017 נולד לו החלום למכור את המכשירים של אנובה בישראל. אז פניתי אליהם ולא קיבלתי תשובה. גם ב -2018 פניתי ושוב, לא זכיתי לתגובה.

בקיץ 2019 הם פנו אלי אחרי שראו את התנועה שמגיעה אליהם לאתר ואת כמות המכירות של הקהל הישראלי והם סופסוף הבינו את הפוטנציאל.

זה לקח חצי שנה אבל במרץ זה נחתם וסו ויד ישראל הפכה ליבואן הראשון והרשמי של אנובה בישראל והחלום שלי מ 2017 התגשם. בתמונה למעלה רואים את המשטח הראשון של אנובה שנכנס למחסן בארץ אי שם באפריל לפני קצת יותר מחצי שנה.

החתימה הייתה שבועיים לפני הסגר הראשון של הקורונה. אף פעם לא הייתי יבואן וקפצתי פה ראש למים עמוקים מאד שלא באמת הבנתי עד כמה הם עמוקים. היום בהסתכלות אחורה, היו כל כך הרבה דברים שלא ידעתי שאני אצטרך להתמודד איתם שאם הייתי מודע אליהם בזמנו, כנראה שהייתי מחליט להישאר על המקפצה ולא קופץ.

מקרה שמוכיח שלפעמים IGNORANCE IS A BLISS 😉

זה היה חתיכת סיכון.

השקעתי פה המון כסף. אשתי היתה בהיריון מתקדם עם הילד השני שלנו והקורונה הייתה ברקע וכעבור שבועיים התפרצה בישראל בגדול עם הסגר הראשון וכל זה כשהסחורה עדיין הייתה רק בדרך לארץ.

היתה אי ודאות גדולה והרבה חרדה שרק התגברה כאשר הבנתי שיש בארץ כאלו שיעשו הכל על מנת לנסות להשתיק ולהעלים את העובדה שיש יבואן רשמי לאנובה בארץ ושאפשר לקנות פה את המכשירים שלהם באחלה מחירים ועם אותה אחריות.

לא לרצות לשתף פעולה זה לגיטימי ומובן. אבל לעשות הכל על מנת לפגוע ולמנוע מאנשים לרכוש ממני בטענות שקריות זה כבר משהו אחר לגמרי. ולעשות את כל זה בתקופה של הסגר הראשון כשעסקים בארץ נסגרו והאי ודאות הייתה עצומה ולהמשיך עם זה בעקביות בכל החודשים שעברו מאז, זאת ירידה למקום כל כך נמוך שאני באמת לא מצליח להבין איך אנשים יכולים להיות כל כך צרי עין ורעים.

אבל זה שלהם. וזה ממש לא עצר אותי. אם כבר זה רק הוסיף עוד דלק 😉

כשהתחלתי עם ההזמנות המוקדמות בסוף מרץ/תחילת אפריל הבנתי שצדקתי ושבעצם נולד לי עכשיו עסק רציני לכל דבר ועניין ובחודשים מאז הוא הפך להיות העסק העיקרי שלי.

בשבעה חודשים מאז עברו הרבה דברים ואני למדתי המון על עסקים. על אנשים. ועל עצמי.

שירות לפני הכל

הדגש שלי היה תמיד על שירות לפני הכל. שירות לפני רווח. לתת שירות כמו שלא מכירים בארץ.

מי שיצא לו לבקר בארצות הברית ולקבל שירות מאחת החברות הגדולות שם, בטוח מבין על מה אני מדבר. תודעת שירות שהיא באמת ברמה אחרת לחלוטין ממה שמקובל בארץ.

ולשם אני שואף. אני יודע שזה נשמע טוב ושכולם אומרים את זה אבל בסופו של דבר, זה משהו שצריך להוכיח ולעמוד מאחוריו, ואחרי אלפי הזמנות ולקוחות חדשים בחודשים האלו אני שמח לדעת שהצלחתי להוכיח את זה.

השירות לקוחות של סו ויד ישראל עד עכשיו היה אני. והוואטסאפ.

וזהו 🙂

זה לא יוכל להמשיך ככה כי העומס גדל מיום ליום ויש גבול כמה בנאדם אחד יכול לעשות במיוחד כשיש עוד הרבה דברים אחרים שצריך להשקיע בהם זמן ושיש עוד הרבה חלומות אחרים שאני רוצה להגשים 🙂

כשאנובה התעקשו שבכל בעיה או תקלה הלקוח צריך לפנות אליהם בכדי לקבל מענה ולא עזר כמה שהסברתי להם שזה פשוט ייראה ויתקבל לא טוב אצל הצרכן הישראלי החלטתי לקחת את הטיפול בתקלות על עצמי ולספוג את העלויות. אני החלפתי מכשירים ללקוחות (למזלי לא היו הרבה תקלות, המכשירים של אנובה ידועים באמינות שלהם) ואת ההתעסקות מול אנובה עשיתי בעצמי.

בסופו של דבר, ההשקעה הזאת בלשים את השירות לפני הכל השתלמה ובגדול. יש למעלה מ 500 המלצות של 5 כוכבים בגוגל שהופכות את הסיסמה “שירות לפני הכל” מסתם סיסמה שכל אחד רוצה לרשום למשהו שאפשר לראות אותו הלכה למעשה.

עכשיו אחרי שהיללתי את עצמי כל כך הרבה הגיע הזמן להגיד תודה למי שזה באמת מגיע לו.

וזה קודם כל לאשתי ולמשפחה שלי 🙂

ואחרי זה (וממש לא בפער גדול) זה לכם.

הלקוחות של סו ויד ישראל.

כי בלעדיכם שום דבר מזה לא היה קורה.

החודש הזה (נובמבר) עד עכשיו ללא ספק מצדיק את המוניטין שלו כחודש הקניות ברשת ואנחנו אפילו לא בשיא הטירוף.

בצירוף מקרים מאד בעייתי כמו שמרפי אוהב, שבוע שעבר אחד העובדים במחסן הלוגיסטי שלנו נחשף לספק שהתגלה כחולה מאומת והמחסן עבר לעבוד במתכונת בידוד, כוח העבודה צומצם והאיסופים העצמיים נסגרו.

וכל זה כשהזמנות חדשות לא מפסיקות להיכנס, יש מאות הזמנות מוקדמות לסחורה שהגיע שבוע שעבר למחסן והן צריכות לצאת בהקדם והטירוף של SHOPPING IL ממש מעבר לפינה.

אז החלטתי להקדים תרופה למכה ושלחתי הודעות לכל הלקוחות עם הזמנות במערכת ליידע אותם על כך שההזמנה שלהם כנראה תתעכב בכמה ימים.

והתגובות באמת שהצליחו להפתיע ולרגש אותי. עד כדי כך שהן היו הטריגר לכל הפוסט המשתפך הזה.

כל התגובות היו חיוביות, איחולי החלמה ובריאות לכולם, המצב לא פשוט לכולם ואין לחץ. יגיע כשיגיע ועוד ועוד.

ואני מדבר פה על מאות תגובות כאלו. וזה כשרובכם בכלל לא מכירים אותי, במקסימום יצא לנו להתכתב קצת בוואטסאפ מבלי שבכלל ידעתם מי נמצא שם בצד השני.

אז זה הייתי אני 🙂

ואני רוצה להגיד לכל אחד ואחת מכם, תודה.

תודה מכל הלב.

אז מה היה לנו?

משלוחים מהירים

לנקודת חלוקה או עם שליח עד הבית

שירות לפני הכל
אחריות יצרן מקורית
100% מאובטח

רכישה מאובטחת בכרטיס אשראי

משלוח לנקודת חלוקה (חינם בהזמנה מעל ₪300)

משלוח לנקודת חלוקה מתבצע עם חברת המשלוחים זיגזג בשיתוף עם חברת buzzer.

ההזמנה תישלח לנקודת החלוקה הקרובה ביותר לכתובת שתזינו במהלך התשלום על ההזמנה ותהיה לכם אפשרות לבחור את נקודת החלוקה לאחר ההזמנה. יישלח עליכם סמס ובו תוכלו לראות את הנקודה שאליה תגיע ההזמנה כולל אפשרות לבחירת נקודת חלוקה אחרת.

וודאו שהמספר הנייד שאתם מזינים בעמוד התשלום נכון כי את האפשרות לעדכון נקודת החלוקה וההודעה על הגעת החבילה לנקודת החלוקה תקבלו בהודעת סמס.

איסוף עצמי

איסוף עצמי מתאפשר ממחסני חברת איהאוס, בכתובת תל גיבורים 5 (בית טפר), קומה 3, חדר 321, תל אביב.

ניתן להגיע לאסוף בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 עד 17:00.

ניתן להגיע עם הרכב עד לקומה 3, החניה היא חינם לשעה הראשונה ואין בעיה של חניה לצורך איסוף הזמנה.

רק לאחר שקיבלתם אישור (שיישלח במייל ובהודעת וואטסאפ) אתם יכולים להגיע בימים ובשעות שרשמנו למעלה, לציין את שמכם ואת מספר ההזמנה שלכם. 

אין צורך להודיע או לתאם הגעה לאחר שקיבלתם אישור שההזמנה מוכנה.

משלוח מהיר

רק הזמנות שבוצעו עד השעה 10:00 יסופקו לבית הלקוח באותו יום (למעט ערים שמודגשות)

הזמנות שבוצעו לאחר השעה 10:00 בימים ראשון עד רביעי יסופקו יום למחרת.

הזמנות שבוצעו לאחר השעה 10:00 ביום חמישי יסופקו ביום ראשון.

האספקה לרוב תהיה בשעות אחר הצהריים ועד שעות הערב המאוחרות!

רשימת הערים שניתן לשלוח אליהן

אבן יהודה
אביחיל
אודים
אור יהודה
אור עקיבא
אזור
אחיסמך
אירוס
אלישמע
אמונים
ארסוף
אשדוד
אשקלון
באר גנים
באר יעקב
בארות יצחק
בית אלעזרי
בית דגן
בית עריף
בית חנן
בית חנניה
בית נחמיה
בית יהושע
בית יצחק
בית יצחק שער חפר
בית עובד
בית עזרא
בני דרור
בני עטרות
בנימינה (ללא גבעת עדה)
בן זכאי
בני ברק
בני עייש
בצרה
בת ים
גאולים
גאליה
גבעת ברנר
גבעת השלושה

גבעת חן
גבעת שמואל
גבעתיים
גדרה
גיבתון
גינתון
גליל ים
גלילות
גן יבנה
גן חיים
גני עם
גני יוחנן
גני תקווה
גנות בדר
גנות
געש
ג’סר א זרקא
גן שמואל
גת רימון
הוד השרון
הרצליה
זיתן
זכרון יעקב
חבצלת השרון
חדרה
חולון
חיפה (מהיום למחר)
חמד
חצור
חרות
יבנה
יגור (מהיום למחר)
יהוד
ינוב
ירקונה
ישרש
יקום
כפר ביל”ו
כפר הנגיד
כפר חב”ד

כפר יונה
כפר טרומן
כפר מל״ל
כפר מעש
כפר נטר
כפר שמריהו
כפר סבא
כפר סירקין
לוד
מגשימים
מודיעין
מודיעין עילית
מכבים רעות
מזור
מזכרת בתיה
מעגן מיכאל
מקווה ישראל
משמר השבעה
נווה ירק
נווה ימין
נופך
נחלים
נטעים
ניצן
ניצן ב
ניצנים
ניר צבי
נס ציונה
נורדיה
נשר (מהיום למחר)
נתניה
סביון
עדנים
עינת
עין ורד
עין שריד
עיינות
פרדס חנה – כרכור
פרדסיה
פתח תקווה

צופית
צורן
צור משה
קדימה
קדרון
קיסריה
קרית אתא (מהיום למחר)
קרית אונו
קרית ביאליק (מהיום למחר)
קרית ים (מהיום למחר)

קרית מוצקין (מהיום למחר)
קרית עקרון
ראש העין
ראשון לציון
רחובות
רינתיה
רמלה
רמת גן
רמת אפעל
רמות השבים
רמת השרון
רעננה
רשפון
שדות ים
שדה ורבורג
שדה עוזיהו
שוהם
שפיים
שתולים
תל אביב
תל יצחק
תל מונד