נעים מאד, אני דרור בקרמן. הבעלים של סו ויד ישראל והיום אני רוצה לשתף אתכם קצת בחלום שהיה לי ולהגיד ולהוקיר תודה לכם, מבקרי, קוראי ובעיקר לקוחות סו ויד ישראל.
את סו ויד ישראל הקמתי בסוף 2014 אחרי שרכשתי את המכשיר הראשון של אנובה בקמפיין קיקסטרטר שלהם מתוך רצון ללמוד יותר על העולם של בישול סו ויד ומתוך ידיעה שמתישהו, הטרנד הזה יתפוס חזק בארץ כמו שקורה עם הרבה טרנדים שמתחילים בארה”ב וכעבור כמה שנים מגיעים לישראל.
שיווק דיגיטלי ובניית אתרים זה מה שאני עושה כבר שנים והדומיין sousvide.co.il היה פנוי, אז ההחלטה הייתה מאד קלה.
ב 2017 נולד לו החלום למכור את המכשירים של אנובה בישראל. אז פניתי אליהם ולא קיבלתי תשובה. גם ב -2018 פניתי ושוב, לא זכיתי לתגובה.
בקיץ 2019 הם פנו אלי אחרי שראו את התנועה שמגיעה אליהם לאתר ואת כמות המכירות של הקהל הישראלי והם סופסוף הבינו את הפוטנציאל.
זה לקח חצי שנה אבל במרץ זה נחתם וסו ויד ישראל הפכה ליבואן הראשון והרשמי של אנובה בישראל והחלום שלי מ 2017 התגשם. בתמונה למעלה רואים את המשטח הראשון של אנובה שנכנס למחסן בארץ אי שם באפריל לפני קצת יותר מחצי שנה.
החתימה הייתה שבועיים לפני הסגר הראשון של הקורונה. אף פעם לא הייתי יבואן וקפצתי פה ראש למים עמוקים מאד שלא באמת הבנתי עד כמה הם עמוקים. היום בהסתכלות אחורה, היו כל כך הרבה דברים שלא ידעתי שאני אצטרך להתמודד איתם שאם הייתי מודע אליהם בזמנו, כנראה שהייתי מחליט להישאר על המקפצה ולא קופץ.
מקרה שמוכיח שלפעמים IGNORANCE IS A BLISS 😉
זה היה חתיכת סיכון.
השקעתי פה המון כסף. אשתי היתה בהיריון מתקדם עם הילד השני שלנו והקורונה הייתה ברקע וכעבור שבועיים התפרצה בישראל בגדול עם הסגר הראשון וכל זה כשהסחורה עדיין הייתה רק בדרך לארץ.
היתה אי ודאות גדולה והרבה חרדה שרק התגברה כאשר הבנתי שיש בארץ כאלו שיעשו הכל על מנת לנסות להשתיק ולהעלים את העובדה שיש יבואן רשמי לאנובה בארץ ושאפשר לקנות פה את המכשירים שלהם באחלה מחירים ועם אותה אחריות.
לא לרצות לשתף פעולה זה לגיטימי ומובן. אבל לעשות הכל על מנת לפגוע ולמנוע מאנשים לרכוש ממני בטענות שקריות זה כבר משהו אחר לגמרי. ולעשות את כל זה בתקופה של הסגר הראשון כשעסקים בארץ נסגרו והאי ודאות הייתה עצומה ולהמשיך עם זה בעקביות בכל החודשים שעברו מאז, זאת ירידה למקום כל כך נמוך שאני באמת לא מצליח להבין איך אנשים יכולים להיות כל כך צרי עין ורעים.
אבל זה שלהם. וזה ממש לא עצר אותי. אם כבר זה רק הוסיף עוד דלק 😉
כשהתחלתי עם ההזמנות המוקדמות בסוף מרץ/תחילת אפריל הבנתי שצדקתי ושבעצם נולד לי עכשיו עסק רציני לכל דבר ועניין ובחודשים מאז הוא הפך להיות העסק העיקרי שלי.
בשבעה חודשים מאז עברו הרבה דברים ואני למדתי המון על עסקים. על אנשים. ועל עצמי.
שירות לפני הכל
הדגש שלי היה תמיד על שירות לפני הכל. שירות לפני רווח. לתת שירות כמו שלא מכירים בארץ.
מי שיצא לו לבקר בארצות הברית ולקבל שירות מאחת החברות הגדולות שם, בטוח מבין על מה אני מדבר. תודעת שירות שהיא באמת ברמה אחרת לחלוטין ממה שמקובל בארץ.
ולשם אני שואף. אני יודע שזה נשמע טוב ושכולם אומרים את זה אבל בסופו של דבר, זה משהו שצריך להוכיח ולעמוד מאחוריו, ואחרי אלפי הזמנות ולקוחות חדשים בחודשים האלו אני שמח לדעת שהצלחתי להוכיח את זה.
השירות לקוחות של סו ויד ישראל עד עכשיו היה אני. והוואטסאפ.
וזהו 🙂
זה לא יוכל להמשיך ככה כי העומס גדל מיום ליום ויש גבול כמה בנאדם אחד יכול לעשות במיוחד כשיש עוד הרבה דברים אחרים שצריך להשקיע בהם זמן ושיש עוד הרבה חלומות אחרים שאני רוצה להגשים 🙂
כשאנובה התעקשו שבכל בעיה או תקלה הלקוח צריך לפנות אליהם בכדי לקבל מענה ולא עזר כמה שהסברתי להם שזה פשוט ייראה ויתקבל לא טוב אצל הצרכן הישראלי החלטתי לקחת את הטיפול בתקלות על עצמי ולספוג את העלויות. אני החלפתי מכשירים ללקוחות (למזלי לא היו הרבה תקלות, המכשירים של אנובה ידועים באמינות שלהם) ואת ההתעסקות מול אנובה עשיתי בעצמי.
בסופו של דבר, ההשקעה הזאת בלשים את השירות לפני הכל השתלמה ובגדול. יש למעלה מ 500 המלצות של 5 כוכבים בגוגל שהופכות את הסיסמה “שירות לפני הכל” מסתם סיסמה שכל אחד רוצה לרשום למשהו שאפשר לראות אותו הלכה למעשה.
עכשיו אחרי שהיללתי את עצמי כל כך הרבה הגיע הזמן להגיד תודה למי שזה באמת מגיע לו.
וזה קודם כל לאשתי ולמשפחה שלי 🙂
ואחרי זה (וממש לא בפער גדול) זה לכם.
הלקוחות של סו ויד ישראל.
כי בלעדיכם שום דבר מזה לא היה קורה.
החודש הזה (נובמבר) עד עכשיו ללא ספק מצדיק את המוניטין שלו כחודש הקניות ברשת ואנחנו אפילו לא בשיא הטירוף.
בצירוף מקרים מאד בעייתי כמו שמרפי אוהב, שבוע שעבר אחד העובדים במחסן הלוגיסטי שלנו נחשף לספק שהתגלה כחולה מאומת והמחסן עבר לעבוד במתכונת בידוד, כוח העבודה צומצם והאיסופים העצמיים נסגרו.
וכל זה כשהזמנות חדשות לא מפסיקות להיכנס, יש מאות הזמנות מוקדמות לסחורה שהגיע שבוע שעבר למחסן והן צריכות לצאת בהקדם והטירוף של SHOPPING IL ממש מעבר לפינה.
אז החלטתי להקדים תרופה למכה ושלחתי הודעות לכל הלקוחות עם הזמנות במערכת ליידע אותם על כך שההזמנה שלהם כנראה תתעכב בכמה ימים.
והתגובות באמת שהצליחו להפתיע ולרגש אותי. עד כדי כך שהן היו הטריגר לכל הפוסט המשתפך הזה.
כל התגובות היו חיוביות, איחולי החלמה ובריאות לכולם, המצב לא פשוט לכולם ואין לחץ. יגיע כשיגיע ועוד ועוד.
ואני מדבר פה על מאות תגובות כאלו. וזה כשרובכם בכלל לא מכירים אותי, במקסימום יצא לנו להתכתב קצת בוואטסאפ מבלי שבכלל ידעתם מי נמצא שם בצד השני.
אז זה הייתי אני 🙂
ואני רוצה להגיד לכל אחד ואחת מכם, תודה.